Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlással kapcsolatos információk

Mennyibe kerül a szállítás?

A küldemények kézbesítése, szállítása GLS Futárszolgálattal történik.

Szállítási díjak:

2 kg-ig bruttó 1905 Ft
3 kg-ig bruttó 2032 Ft
5 kg-ig bruttó 2159 Ft
10 kg-ig bruttó 3302 Ft

Az utánvétel díja bruttó 442 Ft.

25.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.


Milyen fizetési módok vannak?

Webáruházunkban lehetőség van banki átutalással, utánvéttel (átvételkor, készpénzben) vagy bankkártyával fizetni.


Hogyan tudok vásárolni?

A webáruházban böngészhetsz a termékek között. Az adott termék oldalán a bővebb információkat találsz a termékről (további képek, méret, anyag, töltet stb.) A “Kosárba rakom” gomb segítségével a terméket a virtuális bevásárlókosaradba rakhatod.

A kosaradat a jobb felső sarokban található ikonra kattintva tudod megnézni vagy akosár oldalon.

A kosár oldalon még módosíthatod a termékek mennyiségét, törölhetsz elemeket a kosaradból. Ellenőrizd le a kosaradat, rendelésed helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a “Tovább a pénztárhoz” gombra. A Pénztár oldalon lehetőséged van belépni, vagy regisztráció nélkül vásárolni.

A következő lépésben válaszd ki a számodra megfelelő fizetési módot (utánvét, banki átutalás, bankkártyás fizetés). Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés elküldése” gombra.


Mennyi idő alatt dolgozzuk fel a rendeléseket?

A rendelések feldolgozása 1-2 napon belül megtörténik.


A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFA-t?

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. 

A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, az ÁSZF, valamint ezen az oldalon a “Mennyibe kerül a szállítás?” kérdés alatt található.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.


Kapok visszaigazolást a megrendelésemről?

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.

Ha nem kaptad meg a levelet, nézd meg a spam mappában is, hátha véletlenül ott landolt.


Visszaküldhetem a terméket?

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza abban az esetben, ha még nem lett használva.


Mit kell tudnom az elállási jogtól?

A megrendelő a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.  Az elállási szándékot az info@bukkigyogynoveny.hu e-mail címen jelezheted.

Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli.

Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.


Módosíthatom, törölhetem a megrendelésemet?

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 96 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a “Vevőszolgálat” vagy “Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, az info@bukkigyogynoveny.hu címen van lehetőség.

Az oldal tetejére